بازاریابی الکترونیک

  تحقیق فرمت فایل word تعداد صفحات  6    بازاریابی الکترونیک       دراین تحقیق موارد زیر برسی مشوند :       بازاریابی الکترونیک چیست ؟ چگونه مشتری جدیدی پیدا کنیم ؟ (جذب مشتری) و چگونه این مشتری جدید را حفظ کنیم؟(حفظ مشتری). اینها سوالاتی هستند که در بازاریابی الکترونیک مطرح می باشند. بازاریابی الکترونیک همان اهداف بازاریابی سنتی را دنبال می کند با این تفاوت که بازاریابی الکترونیک با بکارگیری ابزارها و روشهای بدیع فناوری نوین به دنبال نوآوری می باشد. می توان بازاریابی الکترونیک را اینگونه تعریف نمود: اداره ارتباط متقابل مشتری در یک محیط پیشرفته رسانه ای به منظور کسب سود برای شخص یا سازمان مربوطه. عملکرد بازاریابی الکترونیک را می توان در سه بخش زیر معرفی و دسته بندی نمود: چرخه بازاریابی الکترونیک شامل چهار مرحله اصلی می باشد: عوامل موفقيت در بازاريابي الكترونيك( BONI ): چهار عامل مهم در كسب موفقيت بازاريابي الكترونيك عبارتند از : نتيجه گيري :       …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *