اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل ترس تعدادی از دانش آموزان پایه هفتم آموزشگاه راه زهرا (س) را از درس مطالعات اجتماعی برطرف نمایم

  فرمت فایل : ورد تعداد صفحات :27 قسمتی از متن :   چکیده   دانش آموزان نسبت به مواد درسي نگرش هايي دارند که بررسي و سنجش آن ها مورد توجه محققان بوده است. يکي از ارکان اساسي و مهم برنامه ريزي درسي درحوزه مطالعات اجتماعي مربوط به سنجش نگرش فراگيران و اضطراب و ترس آنها از درس مطالعات اجتماعي است. مسوولان آموزشي به روشني، دقت و با تکيه بر داده هاي واقعي مي توانند به برنامه ريزي درسي درست و معتبر در زمينه مطالعات اجتماعي نايل آيند.از آنجا که می توان گفت نیروی انسانی سرمایه عظیمی است برای پیشرفت علم و فناوری در جهان ، اکثر کشورها از همان ابتدا ، دانش آموزان خود را با روش های صحیح تعلیم و تربیت برای آینده آموزش می دهند .که هر گونه سهل انگاری در این مورد نه تنها باعث می شود که این نیروهای با ارزش تباه بشوند بلکه ممکن است که آموزش های ناصحیح ، آنها را به عاملی برای شکست و نابودی تبدیل کند . مسوولان کشوری ما(به خصوص نهاد آموزش و پرورش) هم به تبعیت از آنها سعی دارند تا آموزش صحیح را از همان دوران دانش آموزی به فرزندان این مرز و بوم ارئه دهند تا اینکه هم برای خودشان ، هم برای …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *