اقدام پژوهی چگونه توانستم رفتار های نامطلوب علی دانش آموز کلاس ششم آموزشگاه شریعت وسج را برطرف نمايم

فرمت فایل : ورد تعداد صفحات :28 قسمتی از متن :   چکیده   اقدام پژوهی   :   اینجانب زهرا کرمانی مدت 9 سال است که در آموزش و پرورش مشغول خدمت هستم و هم اکنون در آموزشگاه شریعت وسج  مشغول تدریس هستم.در این آموزشگاه در پایه ششم با دانش آموزی مواجه شدم ؛ که نظم وانضباط مدرسه را در کلاس برهم زده بود . او دارای رفتار های نامطلوب از قبیل    شلوغي غير نرمال ، مسخره كردن ديگران، اذيت دادن کردن ديگر دانش آموزان ،حسادت ، بي حوصلگي ،فحش دادن به ديگران ، لجبازي ، تنبلي بود.   براي گرد آوري اطلاعات روشهاي متعددي وجود داشت؛ با توجه به موضوع پژوهش ، به نظر مي رسید كه باید از چند روش به صورت تركيبي براي جمع آوري اطلاعات استفاده نمایم . در اين پژوهش روشهاي مشاهده ، مشاهده مشاركتي و مصاحبه را انتخاب نمودم. برای کاهش حسادت ، شرکت دادن فرد در گروههاي مختلف و احساس مسئولیت فرد نسبت    به گروه باید انجام مي شد     برای کاهش رفتار های نامطلوب و لج بازی ؛ از والدین دانش آموز خواسته شد که بین فرزندان تبعیض قائل نشوند و با فرزندان خود با ملایمت …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *