اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان استثنايي دوره راهنمايي را به درس حرفه ‌فرعي علاقه مند نمايم

فرمت فایل : ورد تعداد صفحات :6 قسمتی از متن : توصيف وضعيت موجود: كارداني تكنولوژي طراحي دوخت ، مدت سه سال، در هنرستانها كاردانش و مركز استثنائي شهيد فهميده 2(ساعي) تدريس فرعي (خياطي ) را بر عهده گرفتم حرفه فرعي جزء درس مهارتي آن ها مي باشد كه كتاب خاصي ندارد علاقه اي براي انجام دادن مهارت ندارند و بايد دنبال علل اصلي آن رفت و پي برد كه چرا اين دانش آموزان علاقه اي به انجام دادن مهارت ندارد اين دانش آموزان بعد از پايان يافتن مقطع راهنمايي بايد ترك تحصيل نمايند چگونه مي توانم دانش آموزان استثنائي دوم راهنمايي را به درس حرف فرعي علاقه مند نمايم ؟ گردآوري اطلاعات ( شواهد 1): پس از چندين هفته توانستم براي انجام دادن اين مهارت خودم از خانه اين سرويس را بدوزم و در كارگاه به تابلو نصب نمايم و حس انجام فعاليت را در آنها تقويت نمايم . منـابع و مـأخذ : اسكندري ، صبا ، سوزن دوزيهاي سنتي ايران ، چاپ بهمن ، منتخب صبا ، 1379 تهران . جسن رضانيا ، اردشير عسگري ، حسن سرمدي ، انصار ، انتشارات ميهن نو ، خلاصه پژوهشهايي ، 1385 . حقگو ، نسرين ، گزارشي از فرآيند برنامه معلم پژوهنده ، شماره 13 . حقگ …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *