اقدام پژوهی چگونه با روش های نوین تدریس رفتارهای نامناسب دانش آموزان را تغییر دادم

فرمت فایل : ورد تعداد صفحات :28 قسمتی از متن : فهرست مطالب چکیده. 4 توصيف وضعيت موجود و تشخيص مسئله: 5 گردآوري اطلاعات شواهد 1 :. 7 نظر خواهی کتبی:. 7 نظر خواهی شفاهی:. 8 مشاهده:. 8 انتخاب راه جديد موقتي. 10 شناسايي، توجه و استفاده از مهارت ها و علايق فردی دانش آموزان   10 ارزشيابي آغازين : 13 ارزشيابي پاياني : 14 آموزش مهارت های مطالعه و راهبردهای يادگيری : 17 پنجره ی آزاد کلاس. 18 اجراي طرح جديد و نظارت بر آن : 19 گردآوري اطلاعات (شواهد 2). 20 ارزش يابي تأثير اقدام جديد و تعيين اعتبار آن.. 21 نتيجه گيري. 22 پيشنهاد ها. 22 منابع و مأخذ. 24     چکیده دانش آموزان امروزی دنبال چيزهای نو هستند و همگي نياز به توجه دارند. وقتي به افکار، علايق، مهارت ها، مشکلات پنهان به عبارت ديگر بهداشت رواني دانش آموزی توجه نمي شود، انگيزه ی تفکر و يادگيری را از دست مي دهد. بنابراين با رعايت اصول اساسي بهداشت رواني، ايجاد جوی امن و به دور از هر گونه استرس، روش هاي تدريس، مديريت کلاس و نوع تکاليف ارائه شده، بايد طوری طراحي شوند که ه …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *