اقدام پژوهی با چه را هکارهایی و چگونه توانستم اختلال در املا نویسی دانش آموزم را درمان کنم

فرمت فایل : ورد تعداد صفحات :28 قسمتی از متن : فهرست مطالب چکیده. 4 مقدمه. 5 انواع اشتباهات دیکته نویسی :. 6 اقدامات لازم برای ترمیم و درمان نارسا نویسی :. 7 درمان وارونه نویسی و قرینه نویسی. 10 اهمیت و ضرورت بیان مسأله. 11 وضعیت مطلوب. 13 توصیف وضعیت موجود. 14 گردآوری اطلاعات و شواهد (1). 15 تجزیه و تحلیل داده‌ها. 19 انتخاب راه حل جدید به صورت موقت. 21 راه حل پیشنهادی ( رد یا قبول ). 22 گردآوری شواهد (2). 25 ارزشیابی تأثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن. 26 پیشنهادات. 27 منابع و مأخذ. 28   چکیده در این پژوهش در مورد بهبود مشکل درس دیکته نویسی دانش‌آموزی به نام مینا که در پایه اول مشغول به تحصیل است ، می باشد.  با بررسی علل و علائم ضعف دیکته‌نویسی در دانش‌آموز متوجه شدم مشکل دانش‌آموز ناشی از حساسیت بیش فعالی و عدم تمرکز حواس و دیر آموزی و بی‌دقتی او می‌باشد. راه کارهایی جهت بهبودی و درمان این مشکل ارائه کردم که با اجرای این راه کارها تأثیر زیادی در بهبود دیکته دانش‌آموز مشاهده نمودم&n …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *