آینده پژوهی در بازاریابی – بخش 6: مدیریت برند

آینده پژوهی در بازاریابی – بخش 6: مدیریت برند در اینجا خلاصه ای از مديريت برند را با ارائه 7 رويکرد برند فراهم می آورد. اين هفت مكتب فكري، اساساً درك هاي مختلفي از برند ، ماهيت تبادل برند مشتري و نحوه خلق و مديريت ارزش گذاري برند را عرضه مي نمايد. درك اين هفت رويکرد بصورت مجزا، بينش عميقي نسبت به ضعف ها و قوت هاي هر رويکرد و پس از آن پتانسيل  مديريت برند بطور كلي تهيه مي کند. اين درك جامع خواننده را قادر به خلق استراتژي هاي برند سفارشي منطبق با چالش ها و فرصت هاي بي نظيري پيش روي يک برند در هر زماني خواهد ساخت. …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *