آینده پژوهی در بازاریابی – بخش 4: برنامه ریزی پابرچا و اصول بازاریابی

آینده پژوهی در بازاریابی – بخش 4: برنامه ریزی پابرچا و اصول بازاریابی 122 اسلاید پاورپوینت •یک استراتژی پابرجا ما را قادر می سازد که در سناریوهای متعدد و محتمل آینده عملکرد خوبی داشته باشیم. •باید استراتژی هائی را پیگیری کرد که صرف نظر از اینکه آینده چه خواهد شد بسیار موفقیت آمیز باشند. •باید اطمینان خاطر کسب کنیم که برنامه های ما حتی الامکان پابرجا بوده و در برابر عدم قطعیت های و ریسک های آینده محافظت و مجهز شده اند. …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *